Thursday, July 9, 2009

Koleksi Puisiku...

Mungkin ada yang tak perasan yang aku sememangnya ada menulis beberapa puisi dalam blog aku ini. Kalau browse post2 lama, bole jumpa, tapi tak ingat la pulak tarikhnya :-)

Takde la banyak mana, tapi yang aku publish kat blog ni hanya sebahagian je...

So, disebabkan aku ni memang berbakat (ayat pengakuan benar...hehe) dalam meluahkan perasaan dalam bentuk puisi dan lirik lagu, aku pun join Kapasitor untuk menambah ilmu dan mencuba "test" bakat aku among penulis2 yang professional...perghh! Penilaian yang aku terima, at average 3.5/5...antara beribu kiriman puisi dari penulis2 amatur hingga professional. Kira tahap amatur le aku ni, ye? hehe...(yang ni statement perasan...)

Tapi kali ni, aku nak pembaca blog ini menilaikan koleksi puisiku...

Aku bukan taknak buat poll, tapi penilaian akan dibuat melalui komen yang diberi. Lebih personalized dan mesra gitu... :-)

Cara Penilaian:

1- Pilih puisi yang korang paling suka & tolong beri e-mail address yang valid
2- Beri sebab kenapa suka puisi yang dipilih...Contoh: Suka penggunaan prosa kata yang klise
3- Beri rating (1-5 points)... Contoh: Beri 5 points
4- Sila beri komen...Maaf...takde contoh sebab komen harus diberi berdasarkan keikhlasan hati masing-masing... :-D


Ada hadiah tak?


Sudah tentu ada.

Aku akan menilai pula atas komen yang diberi & aku akan hubungi commentator melalui e-mail address yang diberi. So, pastikan e-mail address korang VALID... :-)

Apa hadiahnya?




Eh! Mana boleh bagi tau...tak aci la...




So, tarikh akhir untuk penilaian himpunan puisi aku ni ialah pada : 19hb July 2009


Good Luck to u all dan diharapkan mendapat respond yang positif dari korang semua....


Puisi-puisi akan di-publish setiap 15minit...jadi, sabar dan nilaikan selepas membaca kesemua puisi-puisi yang dah scheduled to be published. Thanks yea... :-)

No comments:

Post a Comment

It's All About Love