Tuesday, July 14, 2009

Aku sayang sangat.....

Aku memang sangat bertuah...punya "ahli keluarga" yang besar dan menghiburkan.

Tak pernah sedetik pun aku rasa macam mereka ini orang asing...

Aku sayang sangat...pada "keluarga Ehoza" ku....


Seperti biasa, posing yang tak makan saman....

Game paling mencabar minda...iyo ko?






Mengeratkan silaturrahim sesama saudara....










Lumur tepung buat yang tak dapat menjawab soalan...



Yang ni memang patut kena lumur sebab lupa tarikh lahir...ada ke patut??


Ehoza Internatinonal Boat Racing Competition Contest .... :-)





Ibu-ibu berkumpul sambil...



Permata hatiku.....

Responsible person for the event.... Kahar & Tsunamizu.
Thanks Kahar sebab berusaha menceriakan suasana & thanks for being "there" when I was really down...



Tsunamizu & anak-anak...



Fadil cuba cari ketulan emas....

Dia ni timbul time makan & tiba2 hilang sebelum kami balik....kes...kes...kes...


Ada je yang nak ngendeng anak dara aku....




Wei...mana gambar nasi lemak???


Sesi membahagi hamper yang dimenangi oleh setiap kumpulan.

2 comments:

  1. frm the picture pun dh nmpk, happening gilaaaa .. ;)

    ReplyDelete
  2. eh, gambar saya ada kat dlm entry ni la. hihihi.

    ReplyDelete