Sunday, July 5, 2009

Aku angau kat seseorang...

Terkadang, kita terbawa dengan perasaan terutama bila kita tengah keseorangan dan tidak punya teman untuk berbual.

Ketika inilah kita akan cepat menerima seseorang sebagai kawan dan bermulalah sesi "chatting" yang berakhir pukul 2-3 pagi dan hari-hari berikutnya....mula rasa gelisah tak menentu menyelubungi diri...buat kerja pun tak fokus...kawan sebelah rancak bersembang pun, kita tak ketawa terbahak seperti biasa...bila tak dengar suara atau dapat e-mail atau sms, bila jalan sorang diri akan terasa macam 'orang tu' ada berdekatan dan berharap akan terserempak dengannya...inilah dinamakan sebagai penyakit 'angau'... :-)


Hakikatnya.....

Aku angau kat seseorang bila.....
rasa excited sangat bila dapat respond (friend request) dari seseorang yang aku minat...

Aku angau kat seseorang bila.....
asyik buka Yahoo Massenger tiap kali berpeluang dan 'intai' kalau2 'orang tu' online...

Aku angau kat seseorang bila.....
asyik buka profile 'orang tu' sebab nak tengok gambarnya...

Aku angau kat seseorang bila.....
menjerit kecil bila 'orang tu' minta atau beri no handphone...

Aku angau kat seseorang bila.....
asyik jeling kat handphone sambil berharap 'orang tu' hantar sms...

Aku angau kat seseorang bila.....
sengih sorang2 - teringat conversation mlm tadi dan macam mana aku dapat berkenalan dengan 'orang tu'

Aku angau kat seseorang bila.....
dalam hati rasa nak cerita kat semua orang tentang 'orang tu'

Aku angau kat seseorang bila.....
aku rasa macam takde masalah langsung dalam hidup sebab asyik dok fikir tentang 'orang tu'

Aku angau kat seseorang bila.....
nampak macam kelibat 'orang tu' kat sana tadi....

Aku angau kat seseorang bila.....
berpakaian, mesti yang terbaik agar 'orang tu' akan perasan penampilan aku...








Hahaha...memang teruk perasaan angau ni...




semoga perasaan angau yang kamu lalui berakhir dengan perhubungan yang suci dan berkekalan...





Siapa kata zetamier angau?








Bukan kamu baru baca tadi dan senyum simpul sebab mengakui hakikat yang sebenarnya...





"aku sedang atau pernah angau kat seseorang"








2 comments:

  1. hehe..bole je akak komen kat sini....
    sorry kalau x dapat nak komen...biasa la...kdg2 ada kesilapan teknikal sikit....sifoo saya dah pencen...hahaha.... :D

    ReplyDelete
  2. ye ye...saya pun angau jugak....hahahahhaha

    ReplyDelete

It's All About Love