Thursday, July 2, 2009

Bloggers from twitter

Best betul "project" aku nih...hehehe...promote blogger lain kat blog aku. Ada yang telah menujukan soalan cepumas padaku: "Ko dapat hadiah ke buat macam ni? What's the catch? Ko dapat duit dari "Per Click" ke?"----- hahaha....Aku tidak mahu menjawab semua soalan2 yang aku pun tak ada jawapannya....seNgaL lagi...memang hari seNgaL untuk aku hari ni...dah...dah... aku tak nak merepek jauh2 ni...

Kali ni entry aku tentang tiga orang full time blogger yang aku kenal (secara virtual) di Twitter.com Ada lagi sorang, tapi pakwe hensem ni prefer to keep his blog private...mungkin sebab dia tak larat nak sign 'autograph' kot...hehe...jgn marah rdhanz..

Just wanna highlight here...it took me one 'hole' day to actually read and digest these bloggers blog content. Y? Sebab dia org ni memang full time pro-blogger. Maksud aku, really make money!

So....the first one I shall start with...


Mohd Suhaily George Abdullah...sedara kita ni...buat yg beragama Islam....He is a blogger...a professional blogger.. kenapa aku kata Pro? sebab dia bagi tutorial secara online dan melalui kuliah....bukan sebab dia hensem, kay? Antara product dari Mohd Suhaily...[read more..]



Heariwan is another blogger who travels around the world..had his list of countries yet to visit. Travel makes one man wiser...I've experienced it...therefore I know...It's a different feeling as you leave your country and as your reched others. My saying, I still love and prefer my birth country....Malaysia. Banyak gambar2 menarik selain dari peluang bisnes kat blog heariwan antara yang menarik... [read please...]--buat yang ada sakit jantung atau anti sexy, SILA jangan BACA...huaHuahUahuA...




Denaihati...puas aku cari profile dia..x gak jumpa2...tapi aku teruskan juga beri komen tentang blog dia yang simple yet very enterprising. Dia ni ada few blogs yang lain selain dari Yang Terbuku di Hati. Aku ambil peluang ni untuk announce contest "Weblog Popular di Malaysia" yang menawarkan hadiah lumayan...RM1,000 tuuuu...gi jenguk...jangan x gi... :-D
Some lines tentang contest:

" Denaihati ingin mencari Weblog Popular 1Malaysia untuk membantu menambah ilmu menguruskan blog dengan lebih baik daripada weblog yang hebat yang mungkin belum terjumpa dalam jutaan weblog di Malaysia. Untuk mencari Weblog Popular 1Malaysia aku perlukan bantuan teman-teman. Hadiah yang menarik disediakan kepada teman-teman yang membantu aku mencari Weblog Popular 1Malaysia.

HADIAH

1. RM1,000.00 : 1 Weblog yang mendapat pencalonan terbanyak dari teman-teman blogger akan dinobatkan sebagai Weblog Popular 1Malaysia.
2. RM1,500.00 : Weblog yang paling banyak menjadi reference atau rujukan peserta contest Weblog Popular 1Malaysia.
3. RM1,000.00 : Weblog kedua paling banyak menjadi reference atau rujukan peserta contest Weblog Popular 1Malaysia.
4. RM500.00 : Weblog ketiga paling banyak menjadi reference atau rujukan peserta contest Weblog Popular 1Malaysia.
5. 4 x RM250.00 : Hadiah khas - Ranking no 1- 4 di google.com.my dengan keywords "Weblog Popular 1Malaysia" pada jam 12.00 am 30/9/2009.

Terima Kasih Kepada Sponsor yang HEBAT " [syarat-syaratnya....] - eheh..sama-sama..
saya memang sangat bebesar hati untuk sponsor...promosi contest ni kat blog saya... :-D
huahuahuA....(dh kena angau sebenarnya aku ni)



Next entry: Aku sedang angau kat seseorang...hehehe.....

No comments:

Post a Comment

It's All About Love