Tuesday, June 16, 2009

More bloggers - Part 3

Okay...hari ni aku posting lebih dari satu bukan kerana aku bosan atau takde menda nak buat. Tapi sebab aku dah janji nak promote blogger yang follow aku. So here goes something rather than nothing..


Socrates ni aku kenal di Ehoza. Belum pernah berjumpa lagi, tapi yang aku tahu tentang pakwe ni ialah dia ni memang business minded. Macam2 bisnes dia buat dan cara dia networking pun bagus. Be his friend or be his business partner. Tengah darah manis ni sebab baru je menyarung cincin tunang. Hehe...lepas tunang terus tukar layout blog dia...ehem...ehem... :-)

Blogger yang ni sebenarnya dah lama dia follow blog aku. Kenal kat Youth Media. Student dan comel orangnya. Blog Anesa berkisar tentang daily life dia dan ada juga selitkan gambar2 yang dia atau kengkawan dia snap. Sorry...tak dapat nak paste gambar dia sebab dia dah tukar profile picture. Tapi yang pastinya, dia masih SINGLE...



Okay....pakwe yang cute ni bergambar dengan anak...tapi masih bujang. Hahaha.. Aliaman ni pun dak Ehoza juga. Kami jadi lebih "mesra" selepas EGN baru-baru ni. Tak mahu cerita panjang pasal pakwe yang masih bujang ni...kang ada yang gossip "user & mod" pulak. :-P

Lehajeera is a combination of two names. Leha & Jeera yang comel2 belaka. Two close friends. Created a blog & tagline untuk blog dia orang : WE are free to WRiTE² what we want, betol tak? :)


Ni lagi satu group of ladies yang sangat rapat dan dah lama berkawan. Baik di alam realiti, mahupun virtual. Still Standing Friendship ialah tagline tiga orang aweks yang masih lagi available. Untuk pertanyaan lanjut tentang aweks ni atau ingin menghantar borang permohonan, sila hubungi zetamier. Hehehe....nama pun promote, kan? Lalalala.....

No comments:

Post a Comment

It's All About Love