Sunday, June 21, 2009

Follow me on Twitter

Dah 14 hari aku join twitter...Aku taw ramai yang dah taw pasal twitter ni. Tapi aku nak share gak.

Ada yang berjaya buat duit jual e-book on tips & tricks to increase follower. Ada yg jual follower lagik. Manusia ke robot? :-)

Apa benda twitter ni, aku pun x sure...haha!

Macam facebook la jugak. Ada updates on what u want to babble about for the day. Ada message box dan yang paling best about twitter ni ialah user bole follow sesiapa pun yang kita nak & ada auto updates on berapa ramai kita follow & berapa ramai yg follow kita. Even layout atau skin bole tukar sesuka hati. Nak upload pun bole. Very neat & simple page dia. Lebih practical dr facebook. Ada game jugak. Tapi x la bengap sangat nak load page mcm facebook.

In case korang lost (x taw nak cari siapa to add as follower), gi je profile sesiapa & tick to follow sesiapa yg korang nak. Seberapa ramai yg korang larat nak follow, sukahati kome la.

Yang pastinya, sejak aku join Twitter & klik seramai yg aku nak, boleh kata 50% responded to be my follower.

Twitter juga adalah salah satu sebab yg menyumbang kepada increased number of visitor kat blog aku. Siap jadi follower lagik...hehe...U follow me, I promote u. :-)

Tapi berhati-hati! Jangan sebarang accept invite untuk join twitter melalui e-mail. Info ni aku dapat dari Mashable (CEO Masahable hensem giler taw....hahaha nak garu jap sbb gatal...) :-D

Baik korang klik kat bawah ni kalau nak join twitter. Kompom selamat...klik tanpa was-was... :-p

No comments:

Post a Comment

It's All About Love