Wednesday, March 18, 2009

Permata Hatiku

I wrote this dedicated to my beautiful angels. To me, they are my precious gems. For those who are unable to read in Bahasa Malaysia, I'm sorry..will try to translate..hehe.. :-)

Kau permata hatiku.
Selalu diingatanku.
Tiap kali aku tinggalkanmu, untuk engkau menuntut ilmu.
Hanya satu harapanku, ilmu tidak akan kau jemu untuk jadi bekalan masa depanmu.

Walau terguris mana hatiku, aku tetap ingin memeluk dan mencium dahimu tiap kali ku tatap wajah suci di waktu lenamu.

Kau permata hatiku.
Terkadang aku menyakiti hatimu, terkadang aku alpa dengan rentakku sendiri.

Namun kau tetap bersinar memberi cahaya tiap kali aku hilang punca dalam kegelapan.

Aku hanya ingin menyayangimu di setiap nafasku yang aku gagahkan untuk melihat kau dewasa.

Hanya kau permata hatiku.



Creative Commons License
This work by zeta is licensed under a Creative Commons Attribution-No Derivative Works 2.5 Malaysia License.

No comments:

Post a Comment

It's All About Love