Wednesday, August 21, 2013

Adriana Sofea part 2

Gambar-gambar Adriana Sofea beraksi. Tak mampu nak pakai professional photographer. Guna handphone pun jadi la. 

Sofea yang suka tersengih bila bangun pagi sambil lesung pipit menyentuh hati. Tak puas rasanya bila aku sedar yang bayi cepat membesar dan masa akan berlalu dengan pantas.
Rasa macam baru lagi belikan baju Sayyidat. Macam baru lagi bawak Syuhadah ke klinik untuk imunisasi dan kejar Sakinah yang aktif berlari. Tiba giliran Sofea pulak, aku akan treasure tiap masa aku menjaganya.
Entah kan sempat atau tidak untuk aku melihat Sofea bersekolah nanti. Wallahu 'alam. 


Apa pun, akan aku remind diri sendiri untuk tiap hari mengucapkan Alhamdulillah. Terima kasih Ya Allah...Ya Razak...Ya Karim. Dalam umur 40an aku masih mampu melahirkan anak dan kesihatan aku masih tip top terjaga dengan baiknya. Alhamdulillah.

Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar!


No comments:

Post a Comment

It's All About Love