Friday, May 8, 2009

Promoting other bloggers


Hmmm..posting kali ni aku nak guna bahasa malaysia pulak la..cam poyo je berbahasa inggeris, padahal berderai grammar aku...kes...kes..kes.. :-P

Well, dare to make mistake...it's a lesson you'll never gain elsewhere...

Gambar mamat berlumur tepung ni aku "salin" dari blog dia. Aku budak TaWoW lebih dikenali sebagai NissC20...eheh..nama samaran je tu...nama sebenar, hanya kawan-kawan rapat je tahu.. kenapa dalam gambar ni dia berlumuran tepung? Hanya yang hadir sewaktu sesi makan mee perahu kat rumah aku baru-baru ni sahaja yang tahu..It was a sweet memoirs to remember among Ehozarian.

From virtual to reality, friends connected and friendship tied. Apahal aku ni? tadi kata nak guna bahasa malaysia? It's just an expression...bukan pe.

Tapi kan, bila aku rasa bengang atau marah, mesti aku akan bercakap atau menulis dalam bahasa inggeris. "You don't make me angry...You don't like when I am angry....ggrrrrrr..." hahaha....tu script dari filem Hulk...not me... :-) I won't turn green...just RED...:-P Well, orang kata zetamier ni garang...ye ke? Sila tampil komen sket kalau betul aku ni garang. Ada berani ka? Hahaha....iyo la tu.. :-P


Okay, awek manis ni aku "kenal" kat Youth Media. She's sweet and bubbly. Aku suka blog dia. Hype and shows her personality yang full with colours and love..

Next, is a new follower yang juga "kenal" kat Youth Media. Blogger yang bangga menjadi anak Malaysia. Wanna get latest updates on what's happening and who's who? Visit My Adha


And this blogger, shared the same interest as mine...HANDBAGS!!! Thank you for adding yourself. Happy Mother's Day to you, Sis Dee. Banyak tak collection handbag you? Ada gambar? Kita tempek kat blog kita, nak? :-P


Well, that's all for now. Nanti aku update lagi. Siapa yang nak promote blog tu, pandai2 la sign in as follower. Yang dah sign in & aku memang dah kenal, I will promote your blog. No worries. Rajin-rajin la jenguk It's All About Love....

No comments:

Post a Comment

It's All About Love