Sunday, June 21, 2009

Elina Haifa


Ini Elina Haifa. Anak kakak aku yang ke 6. Dah cukup syarat wat team futsal ni. Dulu aku ada post citer Elina kat sini. Comel tul...nanti dah besar mesti cun melecun macam Mama, kan? hehe...Annas jangan marah ye...fakta tau..bukan auta... :-p

Cakap pasal anak, baru2 ni aku jumpa sorang kawan lama...dia minta idea dari aku macamana nak promote blog wife dia. Macam biasa la... U follow me, I promote U..hehe..
Dalam pada sembang2 pasal promoting blog, kawan aku ni pelik dengan cara aku buat blog...cerita pasal anak la..merepek pasal kengkawan la...tapi average visitor blog aku dalam 15 visitor sehari (selepas tolak 5-6 kali aku preview page).

Well, aku bg tau dia yg aku buat blog ni just to express myself and make friends. As my earlier blog description, "I am never defeated by hiccups. Defeats made me wiser and LOVE is who I am"

No comments:

Post a Comment

It's All About Love